I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Datorproblem hjälp?:)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-09-10 14:03

Datorproblem hjälp?:)

Hej på er!
Jag är i lite trubbel och hoppas att nån därute har möjlighet att hjälpa mig..
jag behöver radera "websidehistorik" från datorn, men vet inte hur jag ska gå tillväga.

Jag vill att mina tidigare besökta adresser inte ska synas i fönstret för adressen när man skriver vilken sida man vill gå in på. Ex. Jag skriver www. och automatiskt kommer några tidigare besökta sidor upp som alternativ för mig att gå in på. Hur tar jag bort dessa tidigare adresser?

Jag har gått in på control panel, internet options och raderat det mesta som går att radera där, men ändå så är sidorna kvar (efter att ha startat om datorn).

Så kära whoare, hur faan går jag till väga nu?
Den här datorn har nåt som heter google chrome ifall det är till någon hjälp..

Har jävligt ont om tid nu så om ni vet, snälla skriv!

(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-09-10 16:12:49)

2008-09-10 14:05
internet options - browsing history - delete - deleta all - yes

2008-09-10 14:08
Är det mamma eller flickvännen som behöver låna datorn & inte får se porrside-adresserna? ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-09-10 14:08
kjello's got it!
typ, eller?

2008-09-10 14:17
hoho
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-09-10 14:22
haha nej jag har pojkvän, och nej, det är inte hans dator.

kjello P23
som jag skrev så har jag testat detta och det verkar inte räcka, för så fort jag ska skriva i en ny adress så poppar de tidigare upp som alternativ. Vad mer kan man göra?
Är det den här jäkla Google Chrome skiten som ställer till det?

Hjälp?:)

2008-09-10 14:25
Men säg varför du vill radera det dåå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 14:34
ominstallera google chrome!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 14:38
Asså om du använder internet explorer så sparas det på 2 ställen så. start->program->tillbehör->systemverktyg->diskrensning. annars vet jag inte vad du kan göra.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2008-09-10 14:44
Verktyg - Internetalternativ - Ta bort.

Eller.

Finns en * vid vänsterhörn(uppe) Tryck på den, så ser du "History", För 3veckor , 2 veckor , förra veckan idag ..... Radera bara bort hela skiten.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Admin

2008-09-10 15:12
Det är inte bara Explorer som sparar, förmodligen är det det som är tjejens problem. Exakt hur man fixar det vet jag inte, mer än att det har något med Google att göra. Testa som någon ovanför tipsade om kanske?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-09-16 13:06

JohnJohanssons grej verkar funka, så tack!