I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grafikproblem - Hjäääääälp!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-09-03 21:42

Grafikproblem - Hjäääääälp!

Halloj, har ett Geforce8600 Gts som börjar strular tror jag iaf, när jag spelar ''day of defeat'' så är vissa delar i spelet rosa, ja konstig färg iaf ( inte hänt för ) sen andra saken är att jag brukar titta på film via datorn till tvn (hdmi sladd).

Har installerat om datorn ca 3 ggr och det har funkat perfekt att stoppa in sladden efter installtion så har det bara kommit upp automatiskt, har även bytt detta grafik 2ggr pga av strul, min farsa har varit inne och pratat med nåra som är allmänt bra på teknik och dom sa att man måste ''uppdatera tvn'' stämmer verkligen detta? som sagt har ju funkat perfekt innan att bara kasta in drivrutinerna och sätta in sladden i tvn, poff så får man bild, men nu äre nada inget, kan det va grafikortet som strular igen?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.