I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

konfigurera mitt nätverkskort??

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-06-18 17:04

konfigurera mitt nätverkskort??

Nu är det så att jag ville formatera om hela datorn och installera om en helt ny win xp home.
så jag gjorde allt nytt. för att det va så mycke virus och skit som segade internet och datorn och allt..

Allt fungerade bra med nätverkskortet och internet och allt till och med med trådlösa.

men nu när jag installerat om datorn så den är helt fräsch så vet ja inte va ja ska göra? , jag ska konfigurera mitt nätverkskort eftersom den inte verkar gjort det automatiskt under ny installationen utav win xp home ..

men va fan ska ja göra? ..

jag vill helt enkelt kunna använda både trådlösa och vanliga med kabel nu, men jag får inte upp såna här datorer längst ner i hörnet om ni fattar?..

jag håller på att installera om skiten nu och ha inne en internetkabel för att se om den konfigurerar nu när sladden e inne men va fan ska ja göra?? någon som haft samma problem eller fattar va jag menar?

We don't really dance, We just rub the dick on the ass.