I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Några frågor ang HD Projektor!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-05-09 01:32

Några frågor ang HD Projektor!

Har aldrig ägt en, men nu känns det som att det är dags att inskaffa mig en Hd projektor!

eftersom jag aldrig ägt en så e jag sjukt torr inom området, och vill ställa några frågor jag inte hittade genom google!

1. Om man ska kolla på tv genom den, man behöver inte en annan tv som man kopplar mellan, utan man slänger in antennkabeln bara? Eller är det mer  komplicerat än så? Om det nu ens går?
2. Vad är egentligen skillnaden mellan Hd och DLP? Är det värt alla dom tusenlapparna emellan?
3. Vet att det egentligen är en smaksak, men vad är värdast egentligen: En hd projektor, eller en säg 50 tums plasma?

Finns det fler fördelar än nackdelar med projektor, eller är det tvärtom? Om man nu jämför med en platttv....(behöver inte nämna något om nån lampa, så mkt vet jag iaf! :P)


Tack på förhand då...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.