I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-16 16:24

Knas på winamp?

1. Tidigare har jag kunnat åtnjuta väldigt fiffiga alternativ i Winamp, såsom att kunna bläddra i "J" där man kunde "jump to file" o.s.v. Sökfunktionen finns fortfarande kvar men att högerklicka på låtarna här i "J-menyn" är ej längre möjligt. Märkligt.  Jag kunde även via sök-rutan öppna den mapp filen befann sig i och på så vis dra den till t. ex. ett redigeringsprogram. Detta är förstås mycket smidigare än att leta upp mappen själv. Har nya winamp nu sedan någon dag dåjag inte orkat uppdatera innan, är det månne detta? Dumt att ta bort det, i min åsikt,b ästa med Winamp då ljudkvaliten är allt annat än superb, läs punkt 2.

2. Extremt störiga knäppningar i Winamp? Jag har sedan en tid tillbaka lagt märke till att det knäpper i högtalarna när jag spelar musik i Winamp, både mp3 och wav vad jag vet. Detta är bara i Wniamp och inte i andra mediaspelare som Windows Media Player t. ex. Någon som vet vad det beror på? Har dragit ner alla reglage i ljudhanteraren på de kanaler, eller vad man säger, som inte används.

Tacksam för svar!

Intressepenisen hårdnar!