I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Komma in på sida fast man inte är ifrån USA

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-03-17 00:52

Komma in på sida fast man inte är ifrån USA

Yes!

Det är så att jag villa kolla på Cops på nätet, men det står att det bara funkar i USA .. Så finns det något sätt att komma runt detta? redan testat proxy.org men har inte funkat..

Så finns det något sätt utan att ladda ner 100 program och massa krångel.. Måste finnas något sätt tycker jag.. (:

Hemsidan är denna: LäNkIsH

Peace and Kanelbullar Peter-pan-komplex

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2008-03-17 02:14
Prova www.hulu.com dar finns cops, har en kompis som kom in dar fran Sverige, bara hitta en giltig zip-code!
Dar finns sjukt mycket bra saker, de har precis uppdaterat med en massa langfilmer ocksa.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2008-03-17 12:56
Du kan ställa in detta manuellt också i din webbläsare så att du inte ska behöva gå igenom sådana sidor. Måste dock varna för två saker, ett är att du med stör sannolikhet kommer ha otrolig prestandaförlust, och det andra är att försök låta bli besöka hemsidor där du måste ange lösenord etc, vissa sätter upp proxys bara för att avlyssna trafiken och få reda på information.

I FF: Tools > Options > Advanced > Network > Settings > Manual Proxy Configuration.

I IE: Tools > Internet  Options >  Connections  > Settings  > Use  Proxy Server for this connection

2008-03-18 21:05
Okej tackar tackar men hur ställer jag in det med FF? Finns ju massa att fylla i
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2008-03-20 12:14
Upp...................