I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nån som jobbar på 3?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-03-02 19:50

nån som jobbar på 3?

som vet om det kommer nån ny, nice mobil dit snart? tänkte köpa 3, är lite sugen på w910 i svart, men surt att köpa den på 18 månader, sen kommer det nån ballare veckan efter. ringde 3 förra veckan för att kolla men fick snacka med nån fjortis som sa att det kom en "as-häftig i guld snart". och det lät väl inte så jävla lockande...

2008-03-02 22:27
ja, jag vet, men dom som varit på 3s sida nu känns lite gamla. har kikat lite på ericsson och nokia, och ser sunkigt ut.  tack för svaret iaf.

2008-03-03 08:45
vänta en månad till så kommer det grejer ;)
tut!

2008-03-03 22:56
Man måste ju vara ett retard som har tre? Jag har så sjukt många kunder som är sura på dom varje dag. Missnöjda och meckigt med trelåsta telefoner. Dyra abonnemang. Fattar inte hur dom kan gå runt. Blåser folk med utesäljare på stan.

Jag jobbar inte får någon operatör men Tre är verkligen ett problembarn!
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2008-03-04 08:13
ångesten ligger oftast i halvkass teckning (använder comviqs master)...samt att deras support delvis suger....i början hade dom ruskigt kassa mobiler också vilket medförde en sjuhelsikes massa mer ångest för användarna...nu har dom bra mobiler...däremot så kan man ju ha oflax å få en som krånglar järnet...men men.......

jag förstår dock inte hur ToyBoy kan säga att dom är dyra....ge mig ett exempel i jämförelse med telia/telenor/tele2....

Meckigt med tre låsta telefoner är väl en annan femma men det är ju precis som telia/telenor eller tele2 låsta telefoner...har man ändå tecknat ett abonnemang på si och så många månader så är det ju bara att tuta å köra...så låser man upp skiten senare om man nu så önskar...

jag återkommer med lite inside info om nya modeller...(om det finns någon)....

innan ni börjar tro att jag jobbar åt tre eller dylikt så kan jag säga att så inte är fallet....
tut!

2008-03-04 08:15
MSN is da shit.com

dessvärre ingen inside info =(.....jag pratade med två....varav en är återfösäljare samt en som "har" jobbat på tre för en månad sen....inget resultat sorry =(
tut!