Problem med uppsägning av Comhem abonnemang
Tänkte fråga om det finns någon person här inne med lite skinn på näsan som vet vad Comhem har för rättigheter och inte.
Problemet är följande:
Har haft Tv Large via Comhem nu i dryga halvåret, detta har inte funkat sedan dag ett och jag har därför tröttnat och försökt säga upp det då jag enligt mig själv inte får den tjänst jag betalar för. Nu har det dykt upp en lucka som ger en möjlighet att "häva" sitt medlemskap hos Comhem då gamla UPC nu går upp helt i Comhem. - Dock får jag som svar när jag vill säga upp att eftersom jag har bindningstid kvar så får jag gå ur på villkoret att jag betalar halva kostnaden resten av tiden.
Detta verkar jätte konstigt enligt mig, har man sagt upp så har man väl sagt upp sig!? För övrigt om detta nu visar sig vara dom som har rätt, tror ni jag kommer någon vart genom att posta ett brev till deras reklamations avdelning med informationen om att mitt tv utbud inte funkat sedan dag ett trots att jag felanmält det!?
Hoppas någon har haft liknande problem med Comhem och kanske sitter på ett bra svar eller bara nån najs catchy line som man kan sänka deras support med!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
|