I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

iPod Touch - Vad tycker du?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-01-24 12:35

iPod Touch - Vad tycker du?

Jag är på jakt efter en ny mp3 spelare och har som många andra fått upp ögonen för iPod Touch. Jag är lite av en prylbög så ju fler funktioner desto bättre..

Men innan jag lägger flera tusen på en mp3 spelare så vill jag gärna veta vad folk som äger en Touch tycker om den. Har du en? Vad tycker du om den? Fördelar, respektive nackdelar, plz!

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-01-24 12:46
Det räcker inte med tråden just nedanför?

2008-01-24 13:17
Nej, jag skiter fullständigt i dom andra modellerna. Vill att folk ska berätta hur de upplevt sin Touch, och att sno den andras killens tråd känns inte så sjysst.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-01-24 15:27
Jag fick en i julklapp och är mer än nöjd. Funkar perfekt för mitt behov. 8gb räcker för southpark avsnitt musik å bilder. Sen har jag börjat nyttja wlan lite istan. Jag tycker den är kanon.

Fördelarna är väl allt den har och nackdelarna är väl att itunes känns lite krångligt,att man var tvungen att betala för extra appsen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-24 17:56
Dock så får de som köper Touchen idag med appsen gratis dvs. Mail, Stocks, Weather, Notes och google maps. Jag är själv nöjd med min I Touch på 8gb, håller med Lebanner att det är lite drygt och jobbigt att styra allt innehåll via Itunes men när man väl  fått grepp över hur allr funkar så rullar det på bra.

Jag surfar på den som satan, riktigt smidigt när man vill kolla upp nåt snabbt utan att behöva slå på datorn (Då krävs det ju såklart att du har trådlöst internet hemma), batteri-tiderna slukas rätt fort när du surfar dock.

Sen så är den grymt användar-vänlig, att navigera med fingrarna funkar kanon + att det ser jääävligt snyggt ut.

2008-01-24 23:58
Är det inte jobbigt att, ehm, spela upp musik på den? Man måste väl ta upp den ur fickan och stirra på skärmen om man ska pausa/spola? Sådär halvjobbigt på vintern, eller på cykeln, eller whatever..
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2008-01-25 09:19
jo management där har du helt rätt. visserligen är det många som kollar lite avundsjukt men endå. Jag är på jakt efter en remotekontroll som jag kör mina lurar via.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-19 00:25
jag har en fråga ! Kan man se hur mycket batteritiden räcker?
Alltså hur hur många procent det är kvar eller timmar?

Fick en Ipod touch idag.. Har ni tips på vad man ska göra o dylikt?
Highfive anyone, anyone?

2009-01-20 20:10
du kan besöka app store å fylla på med balla grejjer. borde finnas ngt batteriprogram att ladda där!
uppdatera programvaran i itunes oxo

2009-01-21 00:10
Lebannaner

Okej Okej!! Vet du hur man tar bort spel och sådant som man ladder ner då?
Highfive anyone, anyone?

2009-01-21 10:12
Klart du ska ha en touch!

Bra hörlurar att köpa till: Länk till http://www.apple.com/se/ipod/inearheadphones/

2009-01-21 13:07
Åå men vad är detta, tar apple överpris på tillbehör? neee
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.