I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-01-19 02:59

Problem me winamp

Satt och lyssnade på lite musik så här mitt i natten. Jag använder den senaste versionen av winamp och brukar ha både playlist-fönstret och media library fönstret uppe. Helt plötsligt får jag för mig att trycka på knappen som finns längst ner i media library fönstret, där det står "create playlist" om jag inte minns fel (den längst till höger) och konstigt nog kommer playlisten upp i media library fönstret istället för playlist fönstret. Nu har jag alltså två playlistfönster istället för ett och jag hittar ingen funktion för att få tillbaka det vanliga biblioteket. På flikarna där det brukar stå artist, title, album etc, står det nu bara "playlist title" och items.
   Någon som har en aning om hur man gör för att ordna upp detta? Så här ser det ut i nuläget, och det inringade området är det område där jag tryckte i början, men då såg det annorlunda ut.

 biffko to di world