Behöver tips på laptops..
tjo
tänkte köpa mig en laptop som jag ska använda till bildbehandling,uppsatser och typ mediastation ( se på filmer o lyssna på musik o sånt dret :P ).
Jag har redan en stationär som om jag nu vill så kan jag spela på men det vore roligt ifall t.ex WoW funkade på laptopen.
Har sett att Dustin har halverat priset ( ok kanske inte halverat men priset har sänkts som fan iaf ) på följande laptop :
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010126088
Specifikationer ProcessortypAMD Turion 64 X2 TL-58 2 x 512 KB cacheChipsetnVIDIA C51D+MCP51Processorhastighet1.9 GHzMinnestypDDR II SDRAM - 667MHz - PC2-5300Minne som ingår2 GBMaximalt minne2 GBMinnnesplatser (Lediga)2(0)Hårddiskstorlek120 GB 5400 RPMHårddisktypSerial-ATASkärmstorlek17.0 tum WXGA+ Brilliant ViewMaximal skärmupplösning1440 x 900 bpSkärmtypHögblankGrafikkortnVIDIA GeForce Go 8600-SE 256 MBCD/DVD/CDRWDVD±RW (+R dubbla lager)ModulplatsNejAntal Seriella portarNejAntal Parallella portarNejAntal USB portar4 stAntal Firewire portar1 stSkärmanslutningar1 x DVI-IExpansionskort1 x ExpressCard 54/34MinneskortläsareJa, läser SD/MS/MMC/MS ProWebbkameraJa, 1.3 megapixelTV-utgångJa, S-videoLjudJa med S/PDIF utgångModemJaBluetoothJa, version 2.0+EDRNätverk10/100/1000 Mbps & WLAN 802.11b/gDockningsmöjlighetNejDrifttid batteriupp till 2 timmarOperativsystemMicrosoft Windows Vista Home Premium SvenskTangentbordSvensktPekdonPekplattaFingeravtrycksläsareNejDimensioner (BxDxH)399 x 299 x 33 (fram) - 39.5 (bak) mmVikt4 kgGaranti2 år inskicksservice
Vad sägs ska man slå till? Min budget ligger på ca 7000kr så om någon vet en ännu bättre laptop så säg gärna till, om inte ska jag köra på denna ?
mvh
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
|