testie MÅÅÅÅNGA använder 3ds max för webdesign, kan väl ta 2advanced.com som exempel... Illustrator var kul när man upptäkte att man kunde importera ai filer till swift 3d och få roterande 3d text och importera i flash, men det är INGENTING gämnfört med 3ds max!! 3ds MAX låter dig även att rendera i bmp filer, som gör att du kan få så många bilder som det har ställts in som keyframes din timeline´, t.ex använder du 60 frames så får du 60 bilder där varje bild har rört sig ett snepp..Potatisen Är väldigt ofta inne på animation.se och kollar runt, har dock reggat mig för typ 2 veckorsen, men admin måste vara död eller nånting? För, för att jag ska kunna bli aktiverad på sidan så måste admin aktivera mig, och som sagt.. 2 veckors väntan? Men det var faktist FARMER JOE'S tutorials på animate.se som har fått mig att komma framåt i programmet... Dock kommer jag inte in i tutorial forumet, för det krävs det att man är medlem :/ Du sitter möjligtvis inte på några sköna svenska tutorials va? Skulle vara toppen! Kul att ni skriver.. hoppas man kommer nånvart i denna tråden :D pz/Caffo