Hjälp mig!!E jag o broshan sjuka i huvudet eller har vi fått i oss något?!?!
SJUKASTE GREJJEN HÄNDE FÖRUT:S:S jag får datorn efter att min brosha har haft den, han har loggat ut. .o när jag loggar in o väntar på att programmen ska startas upp hör jag vagt som fan en arab som pratar. .tror att detr kommer från tv'n först men sen höjer jag o sänker mina högtalare o fattar att det kommer från datorn.. så jhag stannar upp o tänker för mig själv om jag sover eller ej. .sen ropar jag skräckslaget på min bror..o han säger att han hörde det okså när ha hade datorn och att han har sökt datan efter virus. vad fan är det för något? har al quida tagit sig in i min dator eller något sånt?? hjälp mig ja kommer fan skita ner mig asså!
hände för typ 20 minuter sen
nejnej, datorn kan fånga upp radiovågor och liknande. Har hänt mig jättemånga gånger.
det händer mig rätt ofta. det kommer upp massa ljud i bakgrunden, men när jag tar ctrl-alt-delete och stänger ner Internet explorer (som jag aldrig använder, använder Firefox) så slutar det.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
aså jag hade inte ens uppe något?!?!vafn e detta?? radiovågor???what? nej alldrig känns som något som "big Brother" har gjort mot mig:(
Händer mig ofta. Brukar sitta som tillbakalutad till El Shabkirs senaste superhit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHA =D shit... kolla så att det inte står typ "Made in Iraq" på datorn... man vet aldrig vad dom lagt in!
Get Random!
gött käänns bättre nä'r annat folk har fått det med...
Ja, du har garanterat fått i dej något. Ta me brorsan in på muggen, stoppa två fingrar i halsen å spy så mår ni kanske bättre? Det e förmodligen bara en reklambanner eller liknande som spökar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var det bara jag som trodde att det handlade om droger när ni läste topicen? :P
DIF!
Aftonbladet lär vilja ha den här historien för en hundring eller två. Jag förstår inte riktigt det här med radiovågorna? Hörs det när man lyssnar på vanliga gamla Windows mediaplayer eller hur funkar det här?
whoopzidoo
min förra var också så, man hade inga aktiviteter igång, men ändå så lät det svagt i bakgrunden ur högtalarna.. jag hade dock fått en finsk kanal med många legendariska fin-hits.
mina gamla hörlurar var sådär..skitflummigt..
fyfan va fett.
be the change
Haha detta var då jävligt kul att läsa. Flickan hade inte liknande problem men hon hade problem med sin dator dock, eller snarare högtalarna. Dom var urkopplade, alltså ingen sladd ikopplad så att dom på något sätt kan fungera och de var dessutom avstängda (fanns en avstängningsknapp). Men det har sen ibland hänt att då hon sitter och snackar med mig på msn så har msn ljud kommit upp som att någon loggar in eller skriver. Och dessutom andra ljud som finns lagrat på datorn. Och Nej! skärmen har ej inbyggda högtalare. Hur kan detta ske undrar jag iaf? mer än va jag undrar hur det som ni var med om skedde.
bob P19 jag trode också det. Först fick jag inte E:et till Är utan till E sedan trode jag att föräldrarna hade drogat barnen :P
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
hallucination
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Tror alla på detta skitsnack haha
Hahahahahah jag trodde också först att han hade tagit E och flippat.
puh..nu vet jag att det inte bara hänt mig..
Twang System fi de werl
Har hänt samma sak för mig. Fast genom en gitarr förstärkare :P
Men vaddå det kan ju inte hända att era högtalare fångar upp utlänska radiosignaler lägg ner
om det händer på telefonlinjen brukar det vara ett täcken på att den är buggad. tvivlar dock på att någon buggat din dator.
Jag fick in polisradion på en jävligt gammal tv vi hade i garaget. Hördes väldigt dåligt dock.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Händer hela tiden för mig inget att hetsa upp dig för-
http://www.herrbitter.blogg.se/
Ni kan ha blivit schizofrena också...
ja hörde vad ja tror var ryssar i mina lurar ocskå förut =(
https://soundcloud.com/invalida
med mina äldre datorhögtalare kunde jag fånga upp rysk radio
AIK
brukar få en en tecknat serie om en japans samuraj... den dyker upp och går fan inte ta bort, dock ganska spännande att lyssna på
prova koppla in datorn i ett jordat utan så lär de sluta. om man har mycket el inkopllat å sladdar som ligger omkring kan de bli störningar i ljudet.
händer titt som tätt fast jag får in nån jävla zigenar radio i mina lurar :D ganska kul ibland faktiskt
mhm
hatar när man återställer session i firefox och senast stängde ner med en youtube länk uppe. Tar skit länge innan man kommer fram till vad det är som låter.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
jag trodde jag var ensam när det började spelas upp arabisk disco musik när absolut inga program var aktiva..
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
TopDogz147 P18 Hur kan sänder man tecknad radio? För det är väl det alla säger att det är, radio.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
så jhag stannar upp o tänker för mig själv om jag sover eller ej. HAHAHA!
The Dude minds!
plockat upp liknanade med en gammal förstärkare jag har stående här :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
nytt hus, jordade uttag och inga sladdhärvor - for president.
Datorn är kapad
fan killar o tjejor ni har räddat mig...tänkte fan dra o kolla upp mig ifall jag började få psykoser eller nått liknande:S whoa är din bästa vän..:)
Jag tycker du brde gå och titta upp dig ändå
Jag tycker du brde gå och titta upp dig ändå HAHAHHAHA =D word!
Get Random!
Hehe, min bror hade likannde förr, man satt och hörde fåglar och hav i typ 15 minuter, och från ingenstans kom nån snubbe och började snacka om hjärnan och hur den fungerade... Jävlgt rolig grej, att bli galen på nån sorts tripp pga ett virus på datorn som skruvar av hjärnan.. god natt.
Orale!
hände mig en gång när jag var yngre. blev riktigt rädd kan jag säga. låg i sängen och läste då jag plötsligt började höra konstiga ljud ur datorhögtalarna. jag tryckte igång skärmen och kollade vad det kunde vara, men hade inga program startade alls så jag blev livrädd. höjde volymen och hörde i väldigt låg kvalitet en ryss eller liknande hålla vad som lät som ett tal och jag var helt övertygad om att det var krig och att detta var något sorts varningsmeddelande till folket.
någon som hette kenneth pratade nyss ur min dator...jag fattade ingenting, han hade ringt till en telefon men jag hörde det i mitt windows 2000
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)