I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-27 13:11

Påskägg i MSN?

Jag har nyss upptäckt att om man håller inne shift + enter och gör massa tomma rader blir det tillslut en massa smilies.. och om man backspacar så kommer det fler :S också är ju (xx) xboxen ett känt faktum.. finns det fler?

If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2007-11-28 17:27
Grattis, du har äntligen använt MSN. Nej det är inget påskägg, det är bara kuksug i msnkoden.

Men jag får inga smilesar men jag kan göra massa tomma rader...

2007-11-28 18:01
(xx) är som jag förstått det ett Easter Egg, dock kan det andra fenomenet (som jag vet fungerar, iaf för mig) vara mer av en bugg.

2007-11-28 23:40
en massa tomma rader?? som om det skulle vara en bugg? det är ju ett sätt att hoppa neråt för att skriva i stycken osv. men det där med smiliesarna måste ju bara vara ett påskägg.. inte en möjlighet att det skulle kunna dyka upp random smilies genom ett fel i koden.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2007-11-28 23:43
det är antagligen en bugg då man får fram egna smileys också. alltså sådana man lagt in själv.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech