I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-11-11 17:10

BLUESCREEN? Help!?

Tjatja, köpte en splitterny dator för ett tag sen , 1 dag efter så kortslutes grafikort så jag fick vänta 3veckor på ett nytt kort jippi! iaf då börja problemet att jag började få bluescreen nån gång ibland. det står nåt om en fil som heter ''windvr.sys''. installerade om datorn för några dagar sedan och det tog mindre än 20 timmar sen kom bluescreen upp igen. men så dum som jag är så installrade jag drivrutinen för grafikortet från skivan och inte den nyaste från internet om det nu gör nån skillnad. iaf så avinstallerade jag drivrutinen och startade om datorn men då fungera varken tagentbordet + musen! vad är värt att testa? 1 installera om datorn dra in nya drivrutinen för grafikortet, uppdatera windows, köra ett memtest... några förslag tack? thänks! =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.