Itunes & Albums.
Nu är det så att jag planerar på att införskaffa mig en Ipod så just nu håller jag på att fixa upp mitt Itunes, dock så är det något som stör mig..
Först ville Itunes att den skulle söka upp alla ljudfiler jag har på datorn, vilket jag tycker är ganska onödigt eftersom jag har otroligt mycket skit på burken. Jag avbröt och deletade allt så nu är mitt Itunes HELT rent från musik och ljud.
Så jag tänkte jag skulle lägga all musik själv, så jag börjar att importera mina skivor i alfabetiskt ordning. Första skivan som dyker upp är "A Clockwork Orange" som jag vill lägga in. Så jag trycker "Lägg till mapp i Biblioteket" Och väljer Clockwork mappen, men det är nu själva problemet sker. Istället för att det blir ett album så blir det ca 10st och det är väll eftersom det är så många olika artister på albumet? Men hur fan får jag dom att ligga på samma? Tycker det är sjukt störigt eftersom jag verkligen gillar Cover-Flow funktionen.
Hoppas någon orkar hjälpa, tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|