I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

behöver lite hjälp här.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-09-25 15:14

behöver lite hjälp här.

Tjo.. jo har jag en kass jävla data fan.. eller så dålig är den väl inte men nu har den iaf gått sönder ? Skulle typ bränna en film för nåra dagar sen, då jag låg o kolla tv sålänge. sen helt plötsligt stängdes skiten bara av.. då satte ja igång datorn igen.. men då började den pipa.. vet inte vart de kommer ifrån.. tror pipet kommer ifrån processorn.. ? aja, sen så igår skulle jag stänga av min data då den hängde sig som jag vet inte vad.. då knäppte jag av den på störmbrytarn bak på datan.. sen skulle jag starta datorn och lira lite cs mot min bror, men den ville inte starta! då tog jag fram min windows xp skiva och skulle formatera.. aja ni vet hur de går till, rensade hela hårddsiken och lägger den i formateringsläge.. då den börjar pipa som fan och stängs av ? blir galen snart asså.. ären nån som vet felet ? har ingen garanti på den då det är en bygg-själv-data!

Själv tror jag felet sitter i processorn eller i hårddisken.. aja

kul om nån kunde hjälpa till.. (:

pz

http://www.myspace.com/micman123