I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Byta Ikon På Itunes

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-08-26 23:30

Byta Ikon På Itunes

laddade hem nån jävla uppdatering på itunes, och då blev min custom ikon på skrivbordet utbytt till den gamla vanliga itunes ikonen. när jag skulle ändra den igen till min pimped out flash ikon (högerklicka/egenskaper/byt ikon) så gick det inte att klicka på byt ikon-knappen. har för mig det var strul med IE & papperskorgen också när jag ändrade dom ikonerna, men kommer inte ihåg hur jag gjorde. nån som vet hur jag ska göra?
tack på förhand

2007-08-27 02:02
Eftersom du säger att du har haft strul med att byta ikon på IE (Internet Explorer) förutsätter jag att du har ett Microsoft Windows-OS. Då är mitt förslag att ta bort den ursprungliga genvägen och gå till den mapp du har installerat itunes till (C:\Program\Itunes kanske?) och högerklicka på "huvudprogrammet" (itunes.exe kanske?) och välja Skicka Till -> Skrivbordet (skapa genväg), och på den ändra ikon.
Unorganized revolt almost always mostly fails
Give up the savage way, be effective soldiers
To elevate the mental is to be poor no more

2007-08-27 12:15
worked like a charm!! TACK  så hemskt mycket för hjälpen, nu ser mitt skrivbord så fresch and so clean clean ut.