Vilken mobil ute på 3G marknaden är bäst just nu?
Ja som rubriken lyder... Är ute efter en just nu också. Är det någon som har en aning? Just nu har jag en SE 990i.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Vadå bäst, du får utveckla ytterligare, vad vill du ha i telefonen, hur ska den se ut(Candybar, Slide eller Flip). Är kameran viktig för dig? Radio? Smartphone eller inte? Pekskärm eller inte? Utveckla för f*n :P
kvittar hur den ser ut egentligen. kameran är ganska viktig. radio behövs inte. har i bilen. har en smartphone just nu. det vore nice att ha igen då. har pekskärm. funkar fint det med. det är inte det som spelar roll. jag snackar om själva mjukvaran, typ vilken det är som håller bäst standard. :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Kör isåfall på P1:an, då får du otroligt mycket bättre upplevelse med telefonen, samt mycket bättre respons vid klick jämfört med P990(en flopp från SE:s sida). Där får du allt du redan har uppgraderat med ex. en 3,2 MP kamera, mycket mer i arbetsminne (Dvs telefonen är inte lika slö) snyggare samt bättre rent allmänt. Dessutom har den 3G.=)
vilken är P1:an? hehe :)
Uppföljaren till P990/M600 =)
nice. finns den ute? isf köpr jag den imorgon :P
just det... vilken walkmanmobil är bäst annars?
Yes det gör den, kom ut häromdagen. Vi på Phone House började sälja den i torsdags! =) I paketet ingår dessutom Wayfinder Navigator 7(Dvs en GPS-puck, billaddare till "pucken" & medföljande mjukvaror). Relativt billig är telefonen också, du kan hitta den för under 5000 på vissa nätbutiker. Köp den! Det ska jag göra snart =P
Nza vilken butik jobbar du i? :) kan komma in o köpa den av dig om du får provision för det :p hehe
btw... vad vet du om
denna ? är den något?
Kommer jobba hela nästa vecka i Arlöv (Företagsvägen), kom dit på måndag vetja! =)
hehe hm... :) kanske svänger förbi då :p hur fan ska jag veta vem du är? :p
TyTN är en väldigt bra telefon och har tillochmed Turbo-3G(jämför med bredbandshastighet i telefonen) och kör dessutom på Windows Mobile operativsystem. Men det kommer en uppföljare, så vänta på den (P4550 eller "Kaiser") för då får du både en 3,2 MP kamera samt den senaste Windows Mobile-versionen (TyTN har femman, medans Kaiser har sexan) + att den har en inbyggd GPS-mottagare. Men visst, grym lur e den!
Kolla efter "Navid" på namnbrickorna, en sordskalle för att va exakt =P
haha ok. ska kolla :) hm... har ju funderat på TyTN länge. ve du när den nya ska komma?
fan fan. :/
Overall... vilken 3G mobil av dom som är ute på marknaden bäst?
Jag skulle säga Sony Ericsson P1. Har en själv och använt i några månader. Är du van vid P990 ...men vill ha en många gånger bättre, snyggare, snabbare, stabilare telefon - då är det P1 som gäller utan tvekan. Riktigt schysst kamera (kan skaka fram lite bilder sen), bra radio, kraftfullt och crisp clear ljud i mp3-spelaren. Tangentbordet tar lite tid att vänja sig vid, men sen älskar man det. P990's tangentbord är ett skämt ...men detta är guld. Annars kommer W960 (bygger på samma version av UIQ som till P1 - d.v.s. stabil, dock walkman-funktioner och lite flashigare gränssnitt), W910 och K850 "snart" ut, har dem liggande på jobbet och inte hunnit testa dem så mycket ännu, så kan väl inte säga så mycket om dem. Eller jo, K850 tar kick ass foto. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
David ok :D du får gärna skaka fram foto. och du får gärna säga vad du tycker när du har testat mobilerna :)
jennie-is-back Nu har jag en W960, vad vill du veta? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.