I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-07-28 11:05

iPhone till 3G?

är det någon som vet om det kommer?

-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-07-28 11:14
det ryktas väl om det.. snackade med en polare som jobbade på apple premium reseller och inte ens de hade fått höra något om den europeiska versionen
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-07-28 11:14
som jobbar på en apple premium reseller*

^ så ska det stå förståss
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-07-28 11:49
ah ok. fan... jag vill verkligen veta. för att jag hörde att den skulle komma i början av nästa år. perfekt till förlänging av mitt ab.

2007-07-28 16:20
ingen har sagt någonting om när den kommer till sverige, men det man vet är att enbart de stora europeiska länderna får den i år.

vet inte om den kommer vara förändrad hårdvarumässigt men antagligen inte.

dessa länder är förmodligen frankrike storbrittanien och några till
Please, save me Jebus!

2007-07-28 17:25
Eftersom TRE slåss för att få rättigheter att sälja telefonen så lutar det åt 3g stöd. Hört rykten om att telefonen kommer komma lagom till julhandeln.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-28 18:13
om denna telefon endast kommer att bli bunden till 3 så blir jag väldigt ledsen. Vill fan inte binda upp mig på nå abb.. ;/
-- Mellanslagsanvändare --

2007-07-28 18:44
sick boy, 3 har kontantkort också.

+ att 3 är inte speciellt dåligt.
 i get more pussy then panty!

2007-07-28 19:12
hoppas att den kommer lagom till jul! verkligen.

2007-07-28 21:26
confidence

Spelar ingen roll om det finns kontantkort, vill inte binda upp mig helt enkelt. Har ett bra abb. nu som ingen kan slå i dagsläget.

Fast pris och mer eller mindre obegränsat (finns en gräns som jag inte lyckats komma över än) med samtalstid/SMS/MMS.

3 har ett liknande abb som dock endast gäller samtalstid och inte mms/sms. Vad jag vet..
-- Mellanslagsanvändare --

2007-07-28 23:10
sick boy yes. det heter flatrate hos 3.

2007-07-29 01:42
jag har ett abbonemang hos 3, ringer till alla för 69 öre / samtal (ej minutpris), 3000 gratis sms/mms/månad, ett månadspris.

enkelt...

2007-07-29 09:04
Självklart kommer inte bara TRE sälja telefonen. Det jag syftade på var att tre endast säljer 3g telefoner och eftersom de vill ha Iphone så lutar det åt 3g stöd. Har svårt att tro att det kommer bli som i USA där bara AT&T säljer Iphone
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-29 12:04
den borde ha stöd för 3g när det snart är det största nätet i sverige och att så många använder det, det är ju bara dumt om den inte skulle funka med 3g
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-07-29 15:34
hoppas verkligen det.

2007-07-29 21:56
Storbrittanien har redan fått iPhone - utan 3G. Det är O2 som är operatören där.

Tre/Hutch vore rätt operatör för iPhone i Sverige rent trendmässigt, dock tror jag med på Vodafone.
Ryktet går att det inte kommer bli någon 3G i iPhone G1.

2007-07-30 20:11
Daviden nu rasade min världsbild smman :( :p

2007-07-30 20:15
Min värlsbild rasade också, trodde att Vodafone hette Telenor numera ;)

Men tycker att själva telefonen känns mindre och mindre spännande för varje nyhet kring den faktiskt.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-07-30 20:26

2007-07-30 20:34
Brunsås haha jag med :)
Jo det känns så, men jag vill ha en ändå :p

2007-07-30 23:50
Brunsås

Vodafone är jätten som har Telenor och lite andra operatörer i sin koncern.

confidence

Sure, och roama till USA/UK. :)

2007-07-31 15:25
daviden

iPhone säljs ju inte i Storbritannien än. Det har bara gått snack om vilken som blir operatören där.

Sen kommer det aldrig bli Vodafone i Sverige. Telenor ingår inte i Vodafonekoncernen, dom köpte bara svenska Vodafone från globala Vodafone, och är ett helt eget bolag.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-07-31 17:09
etna

My bad - såg lite recensioner och videos från britter som fått de första iPhonesen i UK och la ihop 1+1, tyvärr blev det nu 3.
Dock är ju O2 de som bara inväntar att få skriva under i UK, enligt majoriteten av källorna så som BBC m.fl.

Får nog läsa på ang. Svenska operatörer :)