Problem med minneskort
Igår då jag skulle lägga in musik på min mobil (k750i) så möttes jag av ett pop-up fönster där det stod att diskenheten var full, trots att den inte borde ha varit det, eftersom att jag hade tagit bort ett antal låtar för att få plats. Jag bestämde mig då för att rensa bort all min musik på mitt 2 gb stora minneskort. Sedan gjorde jag ett nytt försök, men det fanns fortfarande ingen plats på minneskortet konstigt nog. Då jag kollar på mobilens telefonstatus så står det att det bara finns 3200 kb kvar, men då jag kollar igenom allt innehåll på mobilen genom datorn så överstiger det inte ens 70 mb.
Nu har jag suttit i nästan en och en halv timme och försökt lösa problemet utan något resultat. Jag har bland annat avinstallerat usb-enheten för att sedan installera om den, men det hjälpte inte. Däremot har jag kommit fram till att problemet borde sitta i minneskortet eftersom att jag har testat med ett annat minneskort och där fungerade det. Vad ska jag göra för att få det första minneskortet att fungera tror ni? Jag gjorde ingenting "konstigt" då det hände, och det enda sättet som jag kan komma på att jag har misshandlat mobilen på är att den har blivit tappat i golvet nån gång, men i och med att jag har kunnat lyssna på musik mellan dessa händelser så tvivlar jag på att problemet sitter där.
Snälla, hjälp mig whoa :)