I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-07-15 19:20

Hjälp i Photoshop

nu är det så att en polare fyller år här i dagarna, och jag tänka ge honom en t-shirt på vilken jag ska göra ett tryck på.

vintern 2006 var jag i chamonix och fick med en tshirt hem på vilken det just stod chamonix. Varje gång jag har på mig den så tror han vid första sekunden att det står chamillionaire, och varje gång blir han lika besviken sekunden efter... inte för att han är något vidare fan, utan för de hade varit otippat att jag gick runt med en chamillionaire-tshirt.

Så nu till grejen då, jag tänkte använda samma stil som på min chamonix-tshirt, och skriva chamillionaire. Det går o klippa o klistra bokstäverna lite hit och dit men några måste även läggas till "för hand". Då jag bara har paint på datorn tror  jag inte att jag kan klara av detta utan det vore underbart om någon här på whoa med lite skillz kunde göra det. Kan inte ge någon ersättning för arbetet mer än ett oerhört tack.

Här är bild på chamonix-trycket

"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta