Uppdatering av MacBook Pro
Wohoo, äntligen har det skett, det jag väntat på sen i höstas! MacBook Pro har uppgraderats, Santa Rosa-plattformen, LED-skärmar, NVIDIA GeForce 8600M GT graphics processor with dual-link DVI support, 256MB of GDDR3 SDRAM (VROOOOOM och vad jag väntade på), snabbare cpu, allt är mys helt enkelt! Så, någon mer än jag som slängt in en beställning? :)
Look with your own eyes - See with your own mind
och den roliga lilla maskinen går på den billiga pengen...?
i get more pussy then panty!
Prissänkning med närmare 2000:-, så jag är positivt överraskad :)
Länk
ojoj den 17tummaren ska beställas
ROB
Funderade på 17" först, men kom underfund med att jag ville ha en kombination av schysst skärm och bärbarhet. Sen blev valet ännu enklare när 15.4" blev LED och inte 17" :)
asså är dom inte likadana skärmarna..?
ROB
Njet, 15.4" är numera LED-skärmar, medan 17" är den gamla sorten.
ROBA. Verkar inte så, nej.. Nu vet jag ju inte hur du skall använda din laptop, men 17" är (enligt mig) näääästan på på gränsen för stor för att kallas bärbar. :)
Göteborg på låtsas.
tänkte ha i studion..då mac pro blir för dyr. men 17'' borde la funka galant...eller rekomenderar ni 15.4'' av de ni läst..
ROB
sjukt tråkiga uppgraderingar. många verkade ju tro på något stort igår, när applestore låg nere x antal timmar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
knatar ner till apple store när jag har kommit på hur jag ska fejka att jag är student.
be en kompis som kanske är student köpa den åt dig?
i get more pussy then panty!
hur mycket får man rabatt vid köp av en macbookpro 17'' o logicpro
ROB
hur mycket billigare får studenter?
10% på hårdvara och 50% på mjukvara
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Jävla fitt-Steve Jobs jag köpte en sprillans ny macbook för nån månad sedan och allting blir bättre och billigare nu.
FITTA!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
nhoj Är du riktigt frisk? TRÅKIGA uppdateringar? Det är vad jag och många med mig väntat på sen i höstas. Bara Santa Rosa i sig kan knappast kallas för en tråkig uppdatering, NVIDIA GeForce 8600M GT jämfört med ett jävla ATI Radeon X1600 är dessutom en obeskrivligt fet uppgradering.
McShit P21 Det var ju rätt dumt när det var allmänt känt att det skulle komma uppgraderingar snart till såväl MacBook som MacBook Pro :P
Bra sida att kolla innan du köper Apple-produkte i fortsättningen:
Länk
Allt som bara har 1 musknapp är av ondo...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Stör mig också, vilken tur att det finns möss att koppla in med två knappar!!!
Word upp, men inte alltid man har tillgång till möss, typ om man är ute och filosoferar i parken med hjälp av en god bok och en flaska rödvin, och bara känner tvärsuget efter att plocka upp sin macbook och uppdatera sin personliga weblogg med sin senaste tankar och spekulationer, då står man där med en enda knapp, helt handfallen :(
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
du inser att det går att högerklicka.. du scrollar runt med fingrarna.. låt två finrar va kvar på padden och klicka.. voila.. högerklick. snabbare än att flytta fingret för att högerklicka!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Brunsås P0 Det är ett problem vi alla ställs inför förr eller senare, hur man sedan som människa väljer att tackla detta välkända problem är vad som skiljer agnarna från vetet!
DateTimeLocationStatus14 Jun 2007 06:43 Malmo Out For Delivery 14 Jun 2007 06:42 Malmo Import Received 12 Jun 2007 22:17 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point 12 Jun 2007 18:13 Shanghai Shipped From Originating Depot 11 Jun 2007 12:24 Shanghai Consignment Received At Transit Point 11 Jun 2007 09:25 Shanghai Consignment Picked Up Weee, har jag tur kommer MBP:n idag ^_^
Vilken snygg post det blev, tack whoa! 14 Jun 2007 06:43 Malmo Out For Delivery Så då?
För 25,995 :- ?
2,4 GHz Intel Core 2 Duo 2 GB minne 160 GB hårddisk NVIDIA GeForce 8600M GT - 256 MB SDRAM PINSAMT att betala den summan för skiten!
I bury those cockroaches
20k lilla du.
Och du får gärna leta upp en laptop av icke-obskyrt märke som har Santa Rosa, T7700, 8600M GT, FireWire 400, Firewire 800, 8x SuperDrive med stöd för dubbla lager, ExpressCard/34, 802.11n, Upplyst tangentbord, LED-skärm, upp till 6 timmars batteritid samt väger 2,54 kg... för under 20k! LYCKA TILL!
Och där dök skönheten upp ja :) Imponerande med leverans på torsdag när den skickades på måndagen, från Shanghai.
jag la 12700 för min.. sprillans nya macbook pro :)
här uppar jag tråden lite, verkar ju vara grymt grafikkort osv men om man ska ha en dator för att göra musik på är macbook pro mycket bättre än en vanlig macbook då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
exorsixten: prestandamässigt lär det inte ha så stor betydelse i skillnaden. jag utgår från att det ärlite hetare ljudkort i macbook pro. fråga mig inte hur stor skillnad men jag känner på mig att dom som verkligen är seriösa musikskapare kör med någon sorts externt proffskort ändå?
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
Tycker nog personligen även 15,4" är i största laget. Har det idag, och tycker det är något stort. För övrigt är MBPn lockande, men på tok för dyr.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
vet någon eller har någon hört något om att dom ska komma med en ny eller uppgradering av macbook pro till leopard släppet?
www.viktorb.com
Muntac X20 haha vore väldigt tveksamt :) Apple spottar inte ur sig nya macbooks hur som helst :) alla macbooks som säljs efter nästa fredag kommer du få Leopard med. that's about it.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
perfekt! tack för den! :)
www.viktorb.com
"här uppar jag tråden lite, verkar ju vara grymt grafikkort osv men om man ska ha en dator för att göra musik på är macbook pro mycket bättre än en vanlig macbook då?" Nja, inte särskilt, mycket bättre att köpa MacBook med schyst externt ljudkort.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
fördelar som du kan ha med macbook pro som du inte får med en mac är (om du nu håller på med musik) mer ram i macbook pro, mb klarar max 2gb, mbp 4gb, större skärm, mer yta att arbeta på =) och sen så får du mycket mer som du säkert kan ha nytta av :) bara att slippa plasten är anledning nog :)