I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilken är det bästa nerladdningsprogrammet?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-05-27 14:55

Vilken är det bästa nerladdningsprogrammet?

Vilket program som är bäst för att ladda ner musik?
mest musik, bäst, inge krångel, snabbt osv...???? Jag kanske ska lägga till att jag inte har nån musik på datorn än om det spelar nån roll. ..  
                                 Peace!

allt skrivet är lögn

2007-05-27 14:57
10 - Länka inte till olagligt eller stötande material
Att länka till eller tala om var man kan få tag på warez så som piratkopierade mp3or, spel, filmer, applikationer och liknande är inte tillåtet på whoa. Whoa skulle förmodligen svämma över av denna typen av inlägg om vi tillät det och det skulle ta bort fokus från mer seriösa diskussioner. Att posta länkar till andra olagligheter eller sidor som är äckliga eller irriterande av någon anledning är även det förbjudet. Samma gäller att uppmana andra att länka / tala om var man kan få tag i ovannämnda saker.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-05-27 15:30
Ett nedladdningsprogram behöver är inte nödvändigtvis vara ett verktyg för olagligheter. Även om det dock skulle kunna användas i detta syfte. Men dom är inte olagliga!
allt skrivet är lögn

2007-05-27 16:25
På iTunes är det mycket samlat. Så jag skulle nog säga att det är det bästa för musik!
jagvillocksåhaenblog.com

2007-05-27 17:28
µtorrent.

www.utorrent.com  

Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-05-27 21:15

uTorrent!

As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-05-27 22:00
Det där DC++ eller vad det nu heter, det är inget att ha eller?
allt skrivet är lögn

2007-05-27 22:13
Bonkafari

Inte så bra om man bara är i public hubs, fixa in dig i någon privathub så kan det vara riktigt bra.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-05-28 08:29
DC++ är stort men det är inget jag skulle kunna tänka mig

2007-05-28 17:29
Album: Azureus
Enskilda låtar: Soulseek
// pause

2007-05-28 23:54
Soulseek helt klart, dessutom är det alltid konflikt i underground rummet =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.