I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpa laptop... Snarast!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2007-05-21 15:12

Köpa laptop... Snarast!

Har äntligen pengar över så jag kan köpa en laptop. Har mer men jag vill nog inte lägga ut mer än 10.000:- eftersom jag vill kunna investera i lite annat shit också... Helst ännu mindre såklart.
Är såklart fett sugen på en macbook men har gett upp den tanken eftersom priserna fan är är helt skruvade.

Finns det laptops ute redan nu med Santa Rosa plattformen? Känns som att man kanske borde vänta på det annars eller vad säger ni?

Just ja, har sökt som fan i forumen men bara hittat oaktuella trådar...

Jag kommer väl spela en del på den men jag letar inte efter någon gamerlaptop direkt. Behöver ingen widescreen heller (fast det kanske inte trissar upp priset så mycket och det är såklart ett plus med fet skärm?)
Det enda kravet jag har är väl att det ska vara 2gb RAM då jag vill köra Vista och kommer arbeta en del med bild och ljudmedia. Samt att jag MÅSTE ha wlan! Ska surfa överallt hade jag tänkt.
Är lite sugen på dessa som jag sett på prylfeber, men dom verkar inte komma förräns i sommar och jag vill fan ha en nu nu nu!

Santa Rosa, SSD och GeForce 8600 från 8900 kr!

Sony Vaio FZ med Blu-ray-brännare och Santa Rosa
En till


Znotes


Har ni några andra sköna förslag?