I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Windows Media Player 11 problem bugg bullshit

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

Rappare

2007-05-13 13:31

Windows Media Player 11 problem bugg bullshit

Mitt problem är att windows media player väljer att sluta svara lite hursomhelst. Låten som spelas fortsätter spela, men när den väl tagit slut går den inte över till nästa.

Man måste då stänga ner den med Ctrl Alt Del och sen svära på 3 språk och starta om skiten.

Jag har windows XP om det skulle betyda något.

Finns det någon därute som haft samma problem och lyckats lösa det?

http://www.myspace.com/bizzlebeats

2007-05-13 14:44
Winamp.
Det är inte lätt när det är svårt..

2007-05-14 22:47
yup.. winamp.. 2.82 är den bästa versionen.. åsikterna brukar ligga där mellan 2.70 - 2.87 har jag märkt i version som man gillar.

sök på goolge efter oldversions.com
dom har nog det.
 För skåne! svenskjävel!
Rappare

2007-05-14 23:03

Alltså...Windows Media Player...Inte winamp=P

http://www.myspace.com/bizzlebeats

2007-05-14 23:26
Det jag säger är att du skall införskaffa winamp. Finns ju inga som helst fördelar med WMP, om man inte anser minnesätning, fula runda jävla kanter som fördelar.

2007-05-15 16:25
nja, det är ju iofs inte kanterna som drar resurser :P det är deras indexeringstjänster när dom katalogiserar dina mp3:or. Samtidigt har den flera trådprocesser igång i bakgrunden (som alla drar kraft) som söker igenom din dator efter nya tillskott i samlingen.

Det går att stänga av dessa funktioner men då ska du in i registret (varför i gud någon programmerare fortf. håller på där inne) och ändra.

=)

men håller med dig om en sak.. den fungerar inte speciellt bra =P  
 För skåne! svenskjävel!

2007-05-15 18:15
Sa aldrig någonting om att runda kanterna drog resurser lillpojken. Jag anser att de är så förbannat fula.

2007-05-16 09:49
hmm.

läste "om man inte anser minnesätning, fula runda jävla kanter som fördelar."

som "om man inte anser minnesätande, fula runda jävla kanter som fördelar."

om du ursäktar mig oh store herre...
 För skåne! svenskjävel!

2007-05-16 11:11
Du är förlåten min ädla prins.