I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Windows Vista [Problem]

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-05-03 08:37

Windows Vista [Problem]

Tjena har två problem och hoppas på att någon skulle kunna hjälpa mig.

1. Min VLC playr fungerar inte som den gjorde på XP utan filmerna hackar med ungefär 5 sekunders mellanrum hela tiden.

2. iTunes hänger sig med gämna mellanrum.

Någon som har samma problem eller vet något annat program så att jag kan kolla på film på datorn utan problem. Media player och Winamp fungerar inte för film tittandet. TACK

David VS Goliath

2007-05-03 09:35
Media Player Classic funkar för filmtittande.
Winamp eller Foobar (kan inte svära på att den sistnämnda funkar i Vista iofs) funkar för musiklyssnande.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-05-03 09:36
har media player classic alla codecs som behövs som vlc har, men som nu inte vill funka till fullo?
David VS Goliath

2007-05-03 10:18
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-05-03 14:05
foobar funkar fint i vista för övrigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-03 15:47

feeble

Tack funkar perfekt nu. Bara att vänta på en bättre utgåva av iTunes då helt enkelt.

David VS Goliath

2007-05-03 16:34
precis, rätt känt att varken VLC eller itunes inte funkar så bra med vista. däremot funkar WMP och winamp utan problem, fastän winampen inte är byggd för vista idag (?)
 i get more pussy then panty!