I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[REQ]Sms/mms tjänster

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-05-02 11:02

[REQ]Sms/mms tjänster

Hallå hallå!

Jag är ute efter en tjänst som tillåter mig att en användare på min hemsida fyller i sitt telefonnummer och klickar på skicka. De skall då få en ringsignal till sin mobiltelefon utan någon kostnad.

Är detta möjligt?
Någon som har erfarenhet av tjänster som dessa?
Går det att koda/fixa själv eller måste man vara i kontakt med någon operatör/företag?

Hehe blev lite frågor men svar uppskattas snabbas möjligt.

"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2007-05-02 11:19
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-05-02 11:44
jo jag kollade in MOSMS men prisintervallen låg väl på 5-50 SEK per meddelande? Ska helst inte kosta något för användaren.
Eller så har jag fått det om bakfoten att när användaren skickar så kostar det så mycket.. Tack iaf! :)

2007-05-02 11:46
Du kommer inte att hitta någon tjänst som ger dig oändliga gratis sms och mms.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-02 12:59
säger samma som daviden, tyvärr så lär du inte hitta någon sådan.
/Shadow

2007-05-02 22:45
Jag tror du har fått det om bakfoten. Om användaren fyller i sitt nr på hemsidan kostar det inget för honom/henne. Däremot får du betala lite för utgående sms, men det är väl ok?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-05-03 00:44
Refused: Ja precis! Det är kommer ju inte förekomma några ingående sms. Bara utgående som jag själv kommer få betala för.

Jag ringer dem imorgon och kollar med dem! :)