I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-04-22 16:07

Grafik kort

Mitt gamla grafik kort e pajj, släkten slutade funka sen brände jag det! men i alla fall, så har jag köpt ett nytt, har inte så jävla bra dator och vette fan om mitt moderkort pallar ddr2 och allt sånt. Men iaf så köpte jag typ ett budget grafik kort. Albatron geforce 6200, som det står ddr på så jag antar att det inte är ddr2. Jag tog bort dom gamla drivarna till det gamla grafik kortet, stängde av datorn och satte i det nya grafik kortet sen startade jag som sagt datorn, det funkade och upplösningen var 640x480 om jag inte minns fel, så jag skulle ändra upplösningen. När jag ändrade upplösningen blev skärmen svart typ sen startades datorn om, sen kom jag till ni vet där man loggar in på xp, där händer ingenting sen börjar det pipa mitt i allt, sen startas datorn om igen. Nån datorkunnig som skulle kunna säga vad som är fel? :>

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.