Stora trojan problem!
OK, jag laddade ner en .rar-fil och fick på köpet vad känns som en oändlig massa trojandownloaders & trojanprogram..
Jag har dom i ett "virus vault" förutom dom som såg helt OK att ta bort helt, systemfiler och så vågar jag inte riktigt ta bort.. Och nu kraschar datorn om och om igen.. och typ varannan gång startar den inte ens utan visar bara en svart skärm. Felsäkert läge hänger sej för det mesta med. Brandväggen är inte på när datorn sätts igång Explorer & firefox funkar inte; för explorer saknas filen msvcrl.dll, och för firefox saknas js3250.dll
Någon som har några förslag för vad jag ska göra? Ska jag börja gå igenom en och en och kolla igenom hur man rengör efter dom 50+ trojaner/downloaders som ligger i virus vaultet nu? Ge mej förslag, vad som helst!
Jag kan länka filen som gav mej allt strul, men vågar inte riktigt tills någon säger att det är OK.. Sedan tror jag inte ens att jag öppnade .rar-filen utan det spred sej avv sej själv så det verkar inte så klokt va? Tja & tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|