I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

aktivera windows xp?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-04-06 19:42

aktivera windows xp?

När jag formaterade om datorn och intstalerade xp så fick ja 30 dagar på mej att aktiver windows.. har inte gjort de! hur gör jag nu? 

2007-04-06 19:51
fick du med en xp skiva? lär ju stå serial där på eller nått?
gå in till microsoft och validera eller nått kanske också funkar.
 i get more pussy then panty!

2007-04-06 22:41
klantskalleeeeeeeee
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-04-06 22:55
men fuuck....pallr inte ringa nån dum jävel

2007-04-07 13:19
Start/alla program/tillbehöver/systemverktyg. där finns aktiveringsgrejen. du behöver inte prata med någon om du väljer att ringa upp, det är bara en maskin som säger vad man ska göra. ett annat alternativ är ju att välja att aktivera via internet så är det ju färdigt direkt.
detta gäller om du har en äkta version av XP.
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21

2008-04-06 18:16
Om man inte har en äkta version då?
Jag har exakt samma problem, fick en bränd xp skiva av grannen men jag har legitim egen serial. Som desvärre inte fungerar.

Snälla bullen, hjälp!
WAC WAS OWS PBC

2008-04-07 08:55
hur kan du ha en "legitim" egen serial om den inte ens fungerar?

Det går att komma förbi den där aktiveringsgrejen men sånt får man inte skriva på whoa så besök google och bli upplyst =D
tut!