I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

R.I.P Mitt Windows Media Player? Hobby & Fritid - Datorer & Teknik


   

2007-03-14 17:16

R.I.P Mitt Windows Media Player?

Det är såhär att jag har ett problem. Jag satt i godan ro och lyssnade på musik med mitt windows media player och då kom det upp en ruta som sade: Windows Media Player 10 finns att ladda ner blablablabla vill du uppgradera ditt WMP? Så klart så tryckte jag på "Ja" och allting verkade funka som det skulle ända tills det var färdig installerat och jag skulle starta det, då kom det upp en ruta som lyder "Verefiera ditt exemplar av Windows". Dom vill helt enkelt att jag ska trycka på knappen "Validera" så att dom kan kolla ifall mitt Windows exemplar är äkta, så klart så gjorde jag det och jag blev inte förvånad när texten Du har drabbats av ett förfalskat Windows! kom upp. Såklart visste jag om detta eftersom jag har laddat ner det så förvånad blev jag inte. Men nu kommer problemet att jag kan inte starta mitt WMP längre?! Vad ska jag ta mig till? Jag har testat Itunes nu i nån dag och det är verkligen inte mitt program, jag hatar det. Samma tankar har jag om Winamp.

JAG VILL HA TILLBAKA MITT WMP VAD SKA JAG TA MIG TILL?!

You already know, den e on lean!