I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-02-25 23:14

nya msn

Den här nya msn som finns nu, msn live messenger funkar inte för mig. när den ska instaleras så fastnar den precis när den nästan e klar o så måste ja köra avbryt för att nått ska hända.
e de bara ja som har de problemet? för nu kommer jag ju itne in på msn eftersom de gammla msn avinstalerades när den nya skulle instaleras=(

thundercooperfuckinbird

2007-02-26 21:53
testa igen ta bort allt med msn på din dator å prova igen. kanske är ngn brandvägg som blockar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-26 23:33
jag har testat tagit bort allt men msn finns fortfarande kvar de e skit skumt. o ja har laddat ner gammla msn igen den vill itne heller funka nu=(
thundercooperfuckinbird

2007-02-27 15:07
ingen som har nån aning?
thundercooperfuckinbird

2007-02-28 03:59
Hej.. hade ett sådant problem innan med.. tror de va något virus eller liknande pröva googla va du får för meddelande när du installerar? Då kan de finnas lösningar för de finns många som haft de problemet..hittar du inget får du i värsta fall formatera datan.
det kan vara en brandvägg som blockar med kolla allt sådant.
Bästa tipset e att söka på felmeddelandet som kommer upp.. det är nog allt ja kan säga var länge sen de hände för mig. hoppas de fixas
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-02-28 11:04
nu funkar det helt plötsligt helt sjukt de e väl min data som cpar som vanligt.
thundercooperfuckinbird