I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-02-15 19:41

Torrentproblem

Ibland när jag har tankat t ex en film med Bitlord så är filen en oavslutad bitlordnerladdning, trots att filmen är nedladdad. Vad göra?

den som hoppas skiter på sig och dör

2007-02-15 20:04
Jadu, först o främst testa HögerKlick>Uppdatera i mappen där filerna ligger, en annan sak högerklicka på filen i BitLord programet och tryck på "Gå till map" eller "Källmapp" eller vad de kan heta.

Annars uppmanar jag dig att byta torrent klient till uTorrent, det funkar annars vet jag inte? Skriver om jag kommer på.
The thing is, we cant separate our feelings..
Rappare

2007-02-15 20:06
jadu Hong, byt till uTorrent ;P
http://www.innuce.nu

2007-02-15 20:08

?torrent är skitet...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-15 20:08

Υtorrent ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-15 20:09
hepp. fan va kassa jag va då.

2007-02-15 20:59
min bitlord går bättre än µtorrent i denna dator...
...önskar att det vore tvärtom men min dator laggar för mycket även om jag har låga upp/ned laddningsinställningar
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-02-15 21:54
Äh det fixade sig! Bara pausa och starta den färdiga nerladdningen i bitlord ett par gånger så löste det sig
den som hoppas skiter på sig och dör