I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vadvillduha-tråden.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Redaktionen

2006-12-31 02:07

Vadvillduha-tråden.

Jojag tänke såhär:
Har du någonsin tänkt nån elektronikgizmo som du vill ha, men inte finns?
Vad skulle den göra? (Inom rimliga gränser;)
Finns det?


Jag kom o tänka på det bara nu när jag låg och tänkte på att jag vill ha ett par sköna och bra sladdlösa hörlurar som man kan andvända genom BT och prata över i ett litet headset som sitter på lurarna, plus att man ska kunna köpa en liten grej som man sätter på sin mp3 som gör att man hör mp3musiken i lurarna också.. Nice ju!
Sen kan man dreggla över tanken att musiken sakta sänks, och man svarar telefonen på en liten knapp på lurarna.. COOL!

(Visst kan man köpa en musikmobil, men ingen jävla musikmobil kommer ta över min älskade mp3)

Tänk då om man kan koppla dom till datorn också, då kan man snacka över skype och sånt, plus lyssna på musik och DVD från datorn..

Fina grejer!
Är det möjligt tror ni? Finns det redan en sådan sak kan ni gärna tipsa mig om den, sen kan ni ta en funderare över hur tekniken skulle kunna hjälpa eran vardag på traven, och sen skriver ni om det här!

Fridens

namaste