I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nero Burning ROM - DirectX 9!?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-12-23 20:42

Nero Burning ROM - DirectX 9!?

hallå.
Jag har försökt installera Nero Burning ROM, och jag blir ombedd att gå in på microsofts sida å ladda ner directX 9.

Jag har letat, men hittar inte någonstans jag kan lada ner filen.

Har någon några tips om var jag kan hitta den, eller hur jag kan installera Nero på ett lättare sätt?

2006-12-23 21:11

Men googla istället.
Allt folk inte lär sig testa sökmotorer innan de ber om hjälp.

Up and Atom!

2006-12-23 21:11
Jag har googlat.......

2006-12-23 21:15
inte tillräckligt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-23 21:47
Jag har googlat det och kommer till samma skitsida på alla olika länkar.
Skitsidan, som tillhör microsoft, har en massa directX-skit men inte directX 9.

Jag la upp den här tråden för att få tips, inte för att jag undrade var escape-knappen sitter.

Jag har letat, jag hittade inte, jag la upp den här tråden, så alla puckon som vill tipsa mig om google, altavista eller någon annan sökmotor kan gå å hänga sig...

2006-12-23 21:49
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-23 22:02
Ah, du gav mig länken till skitsida som jag pratade om.
Klickar man på länken bredvis filnamnet kommer man till en annan sida.
Det kan vara så att jag är blind, men jag ser i alla fall ingenting annat väsentligt än den där "validate"-knappen.

Finns det ingen annanstans man kan hitta DirectX, eller rättare sagt; finns det NÅGONSTANS över huvud taget?

2006-12-23 22:31
2:a träffen på google
vänta i ett par sekunder så kommer det upp att du kan spara.
 i get more pussy then panty!