I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-12-12 23:46

Digitaltv.

Nu är jag förbannad igen.

Vi har haft Boxer i något år med en fruktansvärd mängd strul, problem, värdelös support och extraavgifter som vi inte egentligen skulle betala (vilket vi heller inte gjorde.)

I höstas bytte vi till Bredbandsbolagets IP-tv via telejacket.
Det fungerade bra till en början men även det började strula.
Efter 2 månaders tjafs med supporten så får jag dom att skicka ut en tekniker till oss.

Det går väl en dryg vecka innan han kommer och ser att det är dåliga telefonledningar i hela villaområdet där jag bor. Telia vill såklart inte byta ut dom eftersom testvärdena ligger över deras minimivärde.

Så vi säger upp Bredbandsbolagets tvtjänst och får pengarna tillbaka. Man tycker ju att dom borde kolla om vi kan ha tjänsten innan dom låter oss köpa den, men det är en annan fråga..

Nu sitter jag och letar efter alternativ. Canal Digital har ett bra erbjudande med parabol. Men då får man inte TV3 och 6an.
Viasat har även dom ett bra erbjudande men då får man inte kanal 5.



Nu till min fråga: Finns det inga jävla ordentliga alternativ som ger en dom vanliga kanalerna och som fungerar utan problem?!

http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!