I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-11-22 19:55

Fitta Ipod

Jag vet att det finns ett Ipod forum men det här problemet kommer aldrig att besvaras i den där djungeln. Så kan ni admins låta den här vara ett tag bara så får vi se om någon kan hjälpa mig.

Min Ipod har fuckat upp sig, av någon konstig anledning en dag så va alla låtar o listor bara borta ur Ipoden. Men när den är ikopplad till datorn finns fortfarande låtarna kvar. När den kopplas in i Itunes så säger den först att Ipoden inte kan hittas och att jag måste ändra tillbaka den till grund systemåterställningen. Men då kommer alla mina 25 Gb av musik, som jag dessutom har sorterat in i typ 10 olika listor att försvinna. Så jag har inte lust o göra om allt detta, speciellt inte me tanke på att jag inte har låtarna på datorn ens.

Jag har laddat ner dom hära Transfer musik from, Ipod to the computer programmen, men men Ipod verkar få dom att fuckas oxo, har testat 3 olika såna program o samtliga fryser till eller hittar inte Ipoden.

Drar jag ur låtarna ur Ipoden manuallt som en hårddsik så kommer låtyarna att döpas om till sjuka bokstäver som tex VRBTS. Finns det nått program som kanske kan återställa namnen på Mp3 filer automatiskt eller nått? 

Finns det någon fucking lösning?
Föresten har den svarta Ipod video 30 GB, ifall det hjälpte nått.

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie