I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-11-21 12:33

ComHem?

Bor i 2:a hand och skulle aldrig ha detta sketna abb. Men nu har jag ComHem för jag får inte göra som jag vill. :(

Har haft nådligt med problem senaste tiden, linan droppar 2-3 ggr per dag och har vart i kontakt med kundtjänst som består utav finniga 18:åringar (Vet hur deras kundtjänst fungerar, vart där på rekrytering tackade dock nej). Men droppen slog igår då typ hela ComHem åkte ned verkade det som. Och hur man än gör så går det inte att få tag på de.

Ringer då blir antingen "Just nu är det många som ringer, var vänligen att återkom senare" eller "Nummret du har sligt exiterar inte" WTF????

Driver de med mig, hur fan ska man få tag på dom? Finns ingen mail heller vad jag har sett. Hemsidan är hur plåtrig som helst och jag är bara irriterad.

Hade BBB i förra lägenheten och telia innan dess i 5 år. Hade aldrig såna problem som jag har med ComHem..

-- Mellanslagsanvändare --