I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-11-14 23:01

Adamo 30/30

Jag har nyss fått fiber instalerat och har bytt från BBB adsl 24/1 till Adamo 30/30. Själva uppkopplingen är fin fin och jag laddar upp och ner snabbt som satan. Har även använt mig av tptest x antal gånger och allt funkar bra. Men när jag ska ladda sidor i webläsaren så går det hur trögt som helst, det är främst bilder och sånt som kan stå och ladda i evighter ibland. Är det någon som har en aning om vad problemet kan vara? Det är sjukligt irriterande. Filmer på ex youtube mm. är värst, dom laddar slöare än ajg vet inte vad. Man tycker ju att det borde vara datorn som spökar men den är i princip helt nyformaterad och det är samma problem på styvfarsans dator. Vet inte om det hjälper men jag har en dynamisk ip adress iaf. Förut hadde jag fast, men det borde vell inte göra så att alla websidor laddas så otroligt slött? Glömde även nämna att om jag är inne på en sida ofta så går det snabbt att ladda dom sen. Whoa kommer jag in på utan problem nu, men i början så gick det knappt.

Tack på förhand.

Suck me beautiful :D