Vad har hänt? Virus?
Skulle vara riktigt schysst om jag kunde få svar på det här!
Det har hänt en mycket skum sak med min dator... Vi har ett windows konto var i familjen och när jag skulle logga in på mitt började det konstiga! Jag kom in och så syntes ikonerna på skrivbordet i ca 1sek sen försvann dem och endast skrivbordsunderlägget syntes, sen poppa dem upp igen i 1sek sen försvann, sen poppa fram, sen försvann... Osv... Vilket ledde till att jag fick stänga av datorn på på/av knappen...
Så, jag testade att logga in på min farsas konto, det gick hur bra som helst och allting funkade, så jag testade min syrras konto, det gick också hur bra som helst, så jag testade mitt eget igen men det blev precis likadant som förra gången och slutade återigen med att jag fick stänga av datorn...
Då har jag altså kommit fram till att det måste vara nått fel med just MITT konto, så jag loggade in på min syrras konto igen och gick in via "documents and settings/mitt konto" och sedan klickade jag in mig på skrivbordet därigenom.. det gick bra till att börja med men så scrolla jag ner på skrivbordet och när jag kom längst ner så försvann bilden bara? (Altså bara skrivbordet) Msn osv som jag hade igång funkade fortfarande.. Jag testade flera gånger men slutade likadant varje gång..
Altså: Jag kommer inte in på mitt skrivbord (inte kontot heller för den delen) och mitt resonemang är att det är en viss ikon eller dyrlikt på skrivbordet som gör att det fuckar upp sig, eftersom när jag loggar in på mitt konto så fuckar det sig och bilden börjar hacka och när jag går vägen genom documents and settings från nån annan i familjens konto så försvinner bara bilden...
Vet någon vad detta kan bero på och vad jag eventuellt kan göra åt det vore det snällt om berättar!
Tack på förhand / David