ok, det är alltid kul att få köpa en ny mp3spelare och coolt att flasha med alla funktioner i början osv. MEN i längen så kommer det vara du som som kommer få sitta och trycka på knapparna och helt ärligt så khur många sitter och kollar på film på sin mp3spelare? med tanke på att du nämner batteritid som en viktig grej så kommer du inte vilja kolla på film på din mp3spelare. där kan vi direkt utesluta 2an, jag har själv en mp3spelare som jag verkligen gillar och räcker gott och nog åt mig MEN jag har irriterat mig på små grejor som knappplacering så hade jag varit du så hade jag struntat i första också. 3'an har fler positiva grejor än negatvia. den är snygg, den har 2gb mer än 1an, skärmen tar förmodligen mindre av batteriet så du kan säkert förvänta dig mer tid. ingen har klagat på knapparna så därav har den något som är riktigt mycket bättre än första. jag skulle satsa på den! (hade jag haft 1800kr just nu hade jag köpt den också för jag är lite sugen på en ny nu när jag tänker efter! ;))
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"