Ta bort en bild.
Nu har jag fått nån jävla bild i en mapp som inte går att ta bort. Händer inget när jag trycker på delete och högerklicka sen ta bort finns inte.. Man kan inte öppna den.. Behöver all hjälp jag kan få. Alla svar är jag tacksam över.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Har samma problem med en .exe fil. Står att den används av ett program vilket inte stämmer eftersom det är en installationsfil och programet är inte installerat.
PS. Your cunt is in the sink
haha, du måste rensa bort porren innan morsan sätter sig vid datorn? Nämen seriöst... Testa starta om datorn... Brukar funka...
What would macgyver do?
Kan man inte ta bort en fil från dos eller något?
PS. Your cunt is in the sink
Peter-Pan-Komplex Dra den till papperskorgen eller klipp ut den å klistra in i papperskorgen.
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
CosaNoztra P24 har försökt med de mesta, dra den till skrivbordet, men då skapar den bara en genväg..
testa att ladda ned
who lock me? och se om det fungerar. programmet har fungerat för mig flera ggr, dock inte alltid.
jag har ett annat liknande program också, men jag hittar det inte för tillfället. störigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har du provat starta om datorn? Annars kan du prova att försöka ta bort den i ett externt program som Total Commander t.ex. Det brukar funka för mig.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Allså, när jag försöker ta bort bilden står de inte " ANDVÄNDS AV EN ANNAT PROGRAM " eller vad de brukar stå.. De händer inget när jag försöker ta bort den. Blinkar bara till lixom
Det är bara en bild altså? ingen icon? Vet att en del skumma program som exempelvis Sony Ericssons Phone Tools är att man inte kan ta bort iconen. Sjukt idiotiskt.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Typ: Jpeg fil Jupp så de en en bild..
jag använder "erase" tar bort allt.
erase klarade inte ens filen, " erase har stött på ett problem, och måste avslutas "
har precis samma problem! fattar ingenting!
Straight outta Hägersten!!
You Lock Me funkade inte heller!
SabelOne, Haru också en bild som inte försvinner?
Testade de nu, ska spela in en film o lägga upp så får alla se vad som händer..
Det funkade med Total Commander! Testa det Peter Pan.
jesus. Du har stött på filen från Helvetet!
Ja, den som kommer med tips som gör så att jag kan ta bort filen får en kram.
Felsäkert läge? You never know!
RadiophonicOddity P21 Kan inte starta datorn genom felsäkert läge eftersom jag har trådlöst tagentbord och de funkar inte att andvända tills datorn är påsatt.. Ironisk nog.. Varje gång jag ska formatera datorn måste jag låna ett tagentbord av en polare.
Toastare
2006-10-09 16:40
Peter-Pan-Komplex Så går det när man laddar ner illegal porr!
www.twitter.com/jimmypistol232
Har inte laddat ner ett skit.. Tänkte flytta över allt till men externa hårddisk så hitta jag den.
hahahaha! passande musik!
Uppar
byt till mac
jag har alltid rätt.
eller prova lägga en fil i samma mapp med samma namn och skriv över.. (=
jag har alltid rätt.
testa det jonkaGOO sa... vad händer om du förhandsgranskar?
Det står att de inte finns nåt att förhandsgranska. Men man kan väl skriva en bat fil eller nåt? Nåt sätt måste finnas..
ibland kan man ta bort bilden från sökresultaten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Peter-Pan-Komplex Det där om å starta i felsäkert... har du logitech? Eller en knapp som heter
F-Lock på tgnbordet?
Cosa det har inte med det o göra. Det har med det underbara att det förmodligen är ett USB styrt tangentbord, och USBn kräver ju ett aktivt OS för att "fungera" om man säger så. Catch 22 tyvärr.
Hahaha det var den grymmaste film jag sett på länge för övrigt hehe,...vad heter låten igen? jag har haft den förr men nu vette sjutton var den tatt vägen...plzzz
tut!
jag har också haft något sånt här fast tyr att man har en bror som är hacker ska be han logga in på whoa och kolla om han kan hjälpa dig!
Du är ett lat stycke mat!
RadiophonicOddity P21 Absolut inte, har haft usb tangentbord på kanske 10 datorer (:
Men därimot så är det f-locken som är jävligt irriterande många ggr då man måste trycka ner den millisekunden efter första screenen visats å sen direkt snabbt som fan trycka F8, så kilevippen har det funkat!
USB legacy support heter det för övrigt i bios..
^^ Asså det måste va aktiverat..
Jag köpte ett vanligt tagentbord för 50:- på loppis, och startade datorn i felsäkert läge, men händer samma sak.
Cosa . ahaaaa :)
Kolla här Cosa Det är nästan som att man vill bränna ut ca 80 G för att ta bort filen.
Så du mena att jag ska markera filen sen trycka på F2? isf funka de inte.
Fyfan va kefft... Går det inte med batch heller? typ del bild.jpeg
...och det är det som är så fint med whoa!