I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-03 19:52

Motorola

Jag har just köpt mig en Motorola V360 men blev lite besviken över att det inte kom med så mycket i kartongen. Minne och hörlurar (funkar typiskt nog inte med vanliga då kontakten är för liten) får jag väl ha överseende med och inhandla i butik.

Jag trodde att jag även var tvungen att köpa en usb-sladd till datorn men jag hittade en som passade till mobilen här hemma ifrån en gammal mp3-spelare. Datorn hittar enheten (mobilen) och allt verkar vara frid och fröjd men jag kan inte öpnna "flyttbar disk" för att föra över saker!

På diverse internetbutiker har jag sett att dessa sladdar finns och motorolas programvara för överföring tillkommer. http://direct.motorola.com/SWD/Web_accessories_detail.asp?Country=SWE&language=SWD&productid=29806&strPrimaryOption=Acc&lSecondaryOption=16
(titta på Mobile PhoneTools® PC220)

Min fråga är nu: Finns det något annat gratisprogram man kan använda för att överföra filer med min mobil? Eller är det så att någonting är knas och att jag borde kunna utan program, hur då i så fall?

Tack på förhand