I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min dator fuckar![Hjälp]

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-09-26 19:48

Min dator fuckar![Hjälp]

Jag sätter på min dator, och tex sen så går jag in på msn, checka nån sida eller 2 på internet o lyssnar på musik, sen händer följande (oftast efter 10-15 min, så bara hakar internet sig, om man tex ska gå in på nån ny sida eller att man ska trycka på nån länk på den siodan man är, så snurrar flaggan där uppe, den laddar, men inget händer!

sen efter 2 minuters försökande till att stänga ner fönstrerna och sen trycka upp ett nytt tex, msn brukar fungerar, fast sen försöker jag stänga av datorn genom startmenyn och då häönder INGENTING, kan inte heller få upp aktivitetshanteraren, som då resulterar i att jag få stänga av datorn manuellt! haha sorry för lång förklaring men nån som vet vad fan som kan va fel?

föressten så när msn inte fungerar efter man loggat ut så felsöker jag o då står det nått om att "min gateway verkar va offline", kan de va nått?

BAHA!