Producent
2006-09-21 13:48
MP3 filer tas bort om man klickar på dem i MSN...
Varför blir det så ? Hur gör jag för att ta bort de där skiten. Måste alltid in i msn mappen och rota varenda gång jag får en mp3a skickad till mig.
Since 1984 @realgizlee // twitter
bara öppna dina motagnafiler när någon skickar något så hamnar den längst ner. msn är safe! rensa eller nått så du hittar lättare. s
i get more pussy then panty!
whoooooooa....
micKillah P22 Det blir så för att du säkerligen har ett antivirus program som tror det är ett virus - och tar direkt bort filen när du klickar på den. Så blir det för mig, och jag använder Norton Antivirus
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Producent
2006-09-21 15:27
nej, det va inte så i MSN 7.5, men blev så i nya Live!
Producent
2006-09-21 15:35
Precis samma för mig. Jag antar att det är MS som gjort så med flit för att man inte ska kunna fildela över msn!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fixa Mess Patch från
mess.be så kan du avaktivera den störiga funktionen (+mkt annat..)
.:stöd din lokala Folkarmé:.
Producent
2006-09-21 16:15
dröm P24 : Gjorde det, kollade igenom alla grejjer man kunde ta bort, hittade den inte tyvärr.
wierd, för mig funkade det. jag kör Live btw.
nä, fan jag ljuger, sorry. måste ha drömt det...
tyvär så är windows Skit.. Vet inget som hjälper mot det :S
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Hur funkar det med funktionen "dela filer"? försvinner skiten när man laddar ner då med eller?
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Producent
2006-09-21 18:20
urr P21 Dina filer kopieras till en annan mapp vilket tar mer hdd plats
Finns nog inget mer irriterande när en utvecklare förutsätter att dess användare är inkompetenta idioter som inte vet sitt eget bästa. Hade aldrig haft några problem med detta förrän för några veckor sen, och det irriterar skiten ur mig.
Look with your own eyes - See with your own mind
Det där har inget med antivirusprogram o göra. Det la dom till i nyare versionen i msn..som i min mening är det sämsta tillägget i ett program..någonsin.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Producent
2006-09-22 09:59
Det är jävligt irriterande när man inte är van, och råkar klicka så tas den bort så e man tvungen att be personen i fråga att skicka den igen...
så har det varit för mig sedan 7.5. jättestörigt jepp. blir så med all audio, inte bara mp3. vilket är sååå konstigt. hur ofta får man en .wav fil med ett virus i? Microsoft är ett gäng korkade idioter. Eller egentligen inte, bill gates är med i Illuminati och dom försöker ta över världen *bzz*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-09-22 11:06
Har du inget progam som antivirus-program, så sätt ett annat, det enda som händer är att de öppnas. Funkade för mig.@AEAP: Haha, så sant...
Men går det inte att avaktivera brandväggen på datorn eller något sånt? För mig låter det då som ett sånt problem.. Jag använder MSN 7.5 och har ändå problem med det där.. och har inte haft det hela tiden, inte sen jag installerade WinXP
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
"spara som" på skrivbordet eller något istället för att klicka på länken i rutan. så svårt är det inte.
Att det inte är allt för komplicerat att undvika betyder ju knappast att det är något som inte förtjänar hat :)
Look with your own eyes - See with your own mind
service pack 2 heter felet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har haft samma fel sen 7,5 å forskat som satan men hittar inget botemedel. Tvekar på att sp2 är felet. men kan vara så dock vet jaginte om sp2 har ngt med msn å göra det är väl mer andra säkerhetsluckor den blockar
Producent
2006-10-04 23:19
King-Size P17 Verkligen inte, det har med LIVE att göra, något skydd i den.
Ingen som vet hur man får bort skyddet,
sluta hålla på och gissa saker och hjälp till istället !
LIVE-tesen håller inte heller då jag hade detta problem redan innan jag skaffade LIVE. Dock är det jävligt irriterande och jag "går runt" det genom att spara alla filer till skrivbordet så jag snabbt kommer åt dem utanför messenger.
Brukar komma ganska oregelbundet för mig och mina vänner men det ska finnas en liten fil man kan klicka på så ska det sluta göra så. Men denna funkar bara då man kan skicka rar filer. För den söker ju inte i rar filen.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
mickillah som sagt jag hade även på msn 7,5 oxo. Det sjuka är att i felmedelandet ståre typ tryck här för å veta hur du kommer åt dina blockerade filer. man klickar läser följer men filen är borta för alltid:S
jag hade också problemet innan live, så det är inte live det beror på.
Producent
2006-10-05 21:47
KarlKadaver Du har juh verkligen inte fattat någonting med tråden eller, vill bli kvitt att behöva gå in i msn mappen, vill heller inte spara filen någonannanstans, vill kunna fuckin klicka på mp3 länken som kommer efter en person skickat så att man kan lyssna direkt utan behöva böka med det andra !
Skall jag ta det igen eller vad det för komplicerat att läsa tråden ?
instämmer helt
service pack 2 heter felet. jag fick detta skit problem när jag skaffade sp2.. fast det var 7.5
de har inte med virus å göra, utan att dom säkrar sig imot stämmningar, eftersom de "inte" funkar å ta imot mp3or..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.