I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samsung's nya Tabloid-PC

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-09-19 11:59

Samsung's nya Tabloid-PC

Jag gillar Samsung (design- såsom teknikmässigt), och det står jag för! Sedan är det en annan sak att jag tror att den här kan komma att göra sig j-vligt bra i min resväska/kontor.

Samsung Q1


EISA Best Product Award:
"Med full kompatibilitet för Microsoft Windows XP och möjligheten att peka, skriva eller rita så är Samsung Q1 en verkligt kompakt följeslagare som pc med 40GB HDD och låter dig kommunicera och bli underhållen var du än är. Ta din musik, dina foton och tv-klippen till var du är. Ladda ner musik och filmer trådlöst. Den sju tum stora pekskärmen tillåter alla vanliga möjligheter hos en bärbar dator, som att surfa på webben och chatta via VoIP telefoni. Trådlös koppling är möjlig via både 802.11b/g Wi-Fi och bluetooth. Därmed kan du koppla upp dig på hot spots eller via en mobil med bluetooth. Q1 har också ett läge för AV Now som gör det möjligt att spela media utan att ladda Windows. Samsung Q1 är ett utmärkt bärbart media center med bra ljud och bildegenskaper medan det också fungerar som en
snygg organisatör att redigera digitala bilder."