I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-18 14:22

Bra Virusprogram.

Yep thats what I need right now, datorfittan har fått nå virus som sölar ner hela skiten. Har fått tips om Norton Antivirus och Nood32.

Men Norton är så jävla stort så tar det inte rätt mycke minnes kapacitet att köra den när man surfar, chattar, lyssnar på musik etc samtdig utan att det hackar o så?

Nood32 däremot e ett litet program som funkar smidigt i bakgrunden och skyddar mest mot internet surfing, vad jag hört. Frågan är om den är tillräckligt bra och detektar de flesta typer av virus?

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2006-08-18 14:28
jag tycker att nod32 fungerar super
Please, save me Jebus!

2006-08-18 14:44
ok du har aldrig haft nått shit som slinkit igenom? Verkar bara så konstigt när Norton filmässigt är större. Fast det kanske e som man säger Size doen's matter, it's the motion in the ocean...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2006-08-18 16:53
inte vad jag vet iallafall... eftersom det är det enda programmet jag använder för virusskydd. Men det kan väl hända att det har häntm i just don't know.

Men faktum är att norton är ett väldigt grafiskt utformat program och därför tar en massa plats Man kan säga att det är dumt bara
Please, save me Jebus!

2006-08-18 17:08
Nod32 funkar helt underbart. Hittar det mesta (vad jag vet iaf). Rensar bort direkt. Det suveräna är att det söker igenom hela tiden i bakgrunden och drar inget minne alls knappt eller så. Helt underbart, det är att rekomendera.

2006-08-20 15:49
Aight tackar, Nod32 it is...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie