I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-11 23:04

Ljudenhet

Vart kan man installera en ny ljudenhet?

Behöver hjälp fort som fan...

Brutal fucking murder!

2006-08-11 23:05
Ljudkort? Förklara lite mer vad du menar.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-08-11 23:11
asså, jag har inte en jävla aning, kan inte ett piss om detta, men min mor skulle vara duktigt o rensa datorn och efter det när jag ska spela upp någon musik så står det:

"Det går inte att spela upp filen på grund av ett problem med ljudenheten. Det finns eventuellt inte någon ljudenhet installerad på datorn, ljudenheten används kanske av ett annat program, eller också fungerar inte enheten som den ska."

Tror hon har tagit bort det elelr nått, för jag har aldrig fått nått sånthär problem innan hon skulle vara teknisk...
Brutal fucking murder!

2006-08-11 23:29
Alla sladdar sitter där dom ska..
Brutal fucking murder!

2006-08-11 23:36
Du får installera om drivrutinerna för ljudkortet. Kolla upp vad du har för ljudkort och googla på följande:

"namnet på ljudkortet" +drivers
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-08-11 23:43
Okej..hur får jag reda på vad mitt ljudkort heter då?..haha =P
Brutal fucking murder!

2006-08-12 01:24
Inte ett piss funkar, hittade nya drivrutineer men dom gick inte att installera.......fan
Brutal fucking murder!