widescreen lr bra Svarstid?
Ska köpa en ny skärm till burken, men ställs inför ett mkt svårt beslut. Jag har svårt att bestämma mig om jag ska välja en Widesreen lr en snabb skärm. Jag änvänder datorn mest till bild och musik och hel den surfing, spelar aldrig eftersom burken är en mac. så jag skulle igentligen inte behöva så snabb skärm. lr vad tycker ni ? ? ? 4sek svars tid eller denna Widescreen Tack på förhand...
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
8ms e mer än nog till vad du än vill göra så kör på widescreenen.
ok tack så mkt.. en sak till, vad är det för skillnad mellan LCD och TFT skärmar? För och nackdelar?
Dem är i princip samma sak. Jag har för mig att TFT är en vidare utv. av LCD och en aningen bättre men skillnaden är minimal.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
humm ViewSonic va ju läcker:P det är ett rätt bra märke har jag också förstått.
Jag har en viewsonic själv, CRT iofs, men är helnöjd med det märket. Även alla jag känner har Viewsonic.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
en sak till, vad är det för skillnad mellan LCD och TFT skärmar? För och nackdelar?v TFT står ju för thin film transistor och det är en speciell sort transistor som man använder i LCD-skärmar, eller snarare TFT LCD-skärmar.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
"TFT står ju för thin film transistor och det är en speciell sort transistor som man använder i LCD-skärmar, eller snarare TFT LCD-skärmar." ok? men vilken är bäst. lr är det samma typ av skärmar fast med en annan benämning?
Det finns bara en sorts, och det är TFT LCD-skärmar. Dock så brukar vissa människor säga TFT och vissa LCD, så man får lätt intrycket att det är två olika.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
widescreen lätt.
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
har exakt en sådan widescreen på min grafikdator på jobbet - sjukt nöjd med den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden P24
vilken av dem menar du? en Fujitsu lr en ViewSonic?
jag köpte iaf
Denna idag mkt nöjd med den :D
skriver jag widescreen menar jag väl widescreen :) och ja, du kan vara nöjd med ditt köp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"skriver jag widescreen menar jag väl widescreen :)" grejjen är att båda skärmarna är widescreen. så du kanske har båda två? :P
den "snabba" LG? nej det är inte WS på den. anledningen till varför jag inte köpte den.
Har tyvärr inga spel till macen :(. har testat och kolla på filmer med den och skärmen hänger med bra. Men det bästa av att med skärmen är att skärmen stöder DIV-d. sjukt bra blir det. :D
förlåt-- det ska vara DVI-D
DVI jag är inte så hight tec på det, men det jag vet är att DVI är det "bästa" man kan ha inom dator världen. och jag tycker sjävl att deet är mkt bättre än CRT kontakter.
kan någon som är mer kunnig än mig förklara vad DVI är?